Reference
Dizajn

Zlato polje: 50 godina palente

Zlato polje

Naručitelj:

Žito d. o. o.

Elementi:

kreativna konceptualizacija kampanje, dizajn, komunikacija, izravni marketing, PR sadržaji, oglašavanje

Dizajn embalaže_Vodik_Zlato polje

Naručitelj:

Žito d. o. o.

Elementi:

kreativna konceptualizacija kampanje, dizajn, komunikacija, izravni marketing, PR sadržaji, oglašavanje

Robna marka Zlato polje od samog je početka sinonim za vrhunsku kvalitetu. Tradicija palente svojim okusom oduševljava generacije već pola stoljeća, zbog čega je tvrtka ŽITO odlučila obilježiti svoju zlatnu obljetnicu podsjećanjem svih kulinarskih entuzijasta na jelo koje su nam posluživale naše bake i mame.

Izazov

Kako u povodu 50. obljetnice palente u sklopu robne marke Zlato polje na moderan način predstaviti okus tradicije i ključne vrijednosti robne marke te tako odati počast jelu koje su nam još posluživale naše bake i mame?

Dizajn embalaže_Vodik_Zlato polje

Komunikacijska strategija

Uplitanje i preplitanje

Komunikacijska strategija objedinjuje prepoznatljive elemente palente Zlato polje – logotip i ljestvicu boja cjelokupnoga vizualnog identiteta robne marke, jubilejski znak i ambalažu „50 godina palente“. Toplina slogana koji objedinjuje sve vrijednosti Zlatog polja zaokružuje komunikaciju u jednu cjelinu.

Strategija je obuhvatila konceptualizaciju PR sadržaja te izradu oglasa i bannera koji su distribuirani internetskim i tiskanim medijima. Ovakvim sadržajem osnažili smo ugled robne marke i podignuli svijest o tradiciji palente i njezinu prepoznatljivom okusu. Istodobno smo naglasili činjenicu kako palenta može biti dio uravnotežene prehrane jer sadržava djelotvorne hranjive tvari i prepoznata je kao dobar dodatak modernim prehrambenim dijetama.

PR sadržaj_palenta
Postizanje i nadmašivanje

Komunikacijska kampanja i kreativa

U povodu pedesete obljetnice palente u prvi smo plan stavili okus tradicije i ključne vrijednosti robne marke Zlato polje. Palentu i jela koje pripremamo od nje mladim smo kulinarskim entuzijastima predstavili na moderan i kreativan način te smo istodobno htjeli podsjetiti naše mame, bake i djedove na tradicionalno jelo i jedinstven okus palente.

Postizanje i nadmašivanje
Dizajn knjižice recepata
NEBO NIJE GRANICA

Zlatnožuta i kremasta palenta u trendu je već pola stoljeća. Slogan kampanje za njezinu pedesetu obljetnicu „Zlatna palenta oduševljava nas pedeset ljeta“ odražava vrijednosti Zlatog polja (prirodni sastojci, okus, tradicija i visoka kvaliteta) i u prvi plan stavlja prepoznatljivu zlatnožutu boju kukuruzne krupice.

 

NEBO NIJE GRANICA

Izravni marketing

Važan element povećanja prepoznatljivosti robne marke bila je distribucija knjižice recepata Stvarajmo sa zlatnom klasikom po kućanstvima diljem Slovenije.

Knjižica svojim kreativnim konceptom, sadržajem i dizajnom predstavlja ključne elemente vizualnog identiteta palente Zlato polje s pomoću kojih upoznajemo vrijednosti robne marke (okus, tradiciju i visoku kvalitetu). U njoj su prikupljeni domišljati i suvremeni recepti povezani s palentom koje je pripremio kulinarski stručnjak i bloger Sašo Šketa.

Izjava klijenta

Zlata polenta je jelo koje je impresioniralo i obilježilo generacije jer budi osjećaj doma i tradicije. Obilježavanjem njezina jubileja htjeli smo nadahnuti i mlade ljubitelje kulinarstva ovim tradicionalnim jelom, a ujedno im predstaviti nova vrhunska jela od palente.

Neja Flak Brecelj
Brand manager, Žito d.o.o.
Započnimo projekat zajedno Započnimo projekat zajedno