IGRA Z OBLIKO

Dizajn

Kad se spoje estetika i funkcionalnost

Dobar dizajn ne želi privući samo pozornost i ostaviti dobar prvi dojam, nego se u svakom trenutku odražava na sve točke kontakta robne marke. Uzima u obzir specifičnosti i zakonitosti zasebnih komunikacijskih kanala i materijala te istodobno u korisnika pobuđuje jednake misli i osjećaje pri svakom kontaktu.

Snovi u bojama

Uspješni projekti grade se na čvrstim temeljima

Kreativnost

Kreativnost je preduvjet za uspješan dizajn i glavni kriterij za vrednovanje naših konceptualnih rješenja. Rukave ćemo zavrnuti tek nakon što budemo sigurni da je ideja originalna ili neočekivana.

Estetika

Estetika je jezik kojim se služimo u komunikaciji s očima naših ciljanih skupina. Zbog toga vrijednosne sudove ostavljamo postrance i odabiremo stil kojim ćemo ostvariti maksimalan učinak.

Funkcionalnost

Izoštren osjećaj i dobra intuicija ključne su sastavnice učinkovitog dizajna. Oboje su plod dugogodišnjeg iskustva koje praktično primjenjujemo pri konceptualizaciji i izvedbi različitih komunikacijskih elemenata.

Dosljednost

Ništa ne prepuštamo slučaju. Za ostvarenje najboljih rezultata primjenjujemo uvriježene procese i provjerene metode koje svaki put iznova prilagođavamo potrebama i specifičnostima projekta.

1.

Dizajn za WOW učinak

Vrhunski dizajn je dizajn koji nije samo privlačan, nego najbolje izražava, dopunjuje i dograđuje priču robne marke. Sva dizajnerska rješenje koja osmislimo jedinstvena su i pamtljiva te istodobno naglašavaju najbolje značajke vaših proizvoda i usluga.

2.

Estetika iskazana u obliku ambalaže

U svijetu u kojem se svake sekunde i na svakom koraku sve veći broj robnih marki bori za naklonost kupaca važno je da proizvodi brzo uspostave dijalog s ciljanom skupinom. To omogućujemo smišljanjem privlačnih, nekonvencionalnih i funkcionalnih rješenja za ambalažu koja je često prva točka kontakta s vašom robnom markom.

Oblikovanje tiskovin
3.

Kad se klasična tiskovina sljubi sa suvremenim oblikom

Nema dvojbe da suvremene tehnologije pružaju mogućnosti komuniciranja koje su donedavno bile nezamislive. Unatoč tomu (ili upravo zbog toga) tiskovine i dalje zauzimaju važno mjesto u komunikacijskom spletu. Ako su dizajnirane s emocijama, obogatit će vašu poruku i pružiti mu opipljiv oblik koji može dotaknuti ravnodušne.

Naše usluge i znanja

Naš tim čine strastveni dizajneri i iskusni umjetnički direktori koji svaki projekt gledaju cjelovito i pomno prate najnovije trendove u području dizajna.
  • Art direkcija
  • Brendiranje
  • Cjelokupni vizualni identitet
  • Dizajn ambalaža
  • Dizajn časopisa, kataloga i brošura
  • Konceptualizacija logotipa i ikonografije
  • Dizajn vizuala za društvene mreže
  • Dizajn i animacija bannera
  • Stolno izdavaštvo (DTP)

Naš postupak za dizajn cjelokupnoga vizualnog identiteta

1

»Kick-off« sastanak s klientom

2

Analiza trenutačnog stanja i konkurencije

3

Izrada koncepata vizualnog identiteta

4

Predstavljanje naručitelju i određivanje smjera

5

Dizajn pojedinačnih elemenata

6

Izrada priručnika za vizualni identitet

Rad i ponos

Smišljamo suvremena rješenja za izazove budućnosti

Supernova: Časopis Superstyle

Klijent je želio lansirati visokokvalitetni periodični "lifestyle" časopis koji će predstavljati ponudu trgovina unutar trgovačkih centara Supernova Ljubljana. Ne samo da smo to ostvarili, već smo premašili očekivanja.

Više o projektu Više o projektu

Smišljamo suvremena rješenja za izazove budućnosti

Rad i ponos
Dizajn časopisa_Vodik

Supernova: Časopis Superstyle

Klijent je želio lansirati visokokvalitetni periodični "lifestyle" časopis koji će predstavljati ponudu trgovina unutar trgovačkih centara Supernova Ljubljana. Ne samo da smo to ostvarili, već smo premašili očekivanja.

Više o projektu
Atelier Karim_obnova ambalaže

Karim Atelier: Slastičarski proizvodi

Osvežili smo grafički dizajn ambalaže za postojeće "hero" proizvode poput Brownies, Cookies, Tropicana, Tiramisu i Chococaramel, te implementirali svjetlosnu oznaku koja značajno povećava vidljivost butik trgovine u Ljubljani.

Više o projektu

Lekarna Ljubljana: Redizajniran zmajić Malček

Zmajić Malček dugogodišnja je robna marka Ljekarne Ljubljana iza koje se kriju proizvodi za naše najmlađe. Naš je zadatak bio osvježiti izgled linije proizvoda.

Više o projektu
Čajevi 1001 cvet_podravka

Podravka: Osvježavajući okusi ljeta

Osvežili smo dizajn ambalaže čajeva COOL T, koji su dio 1001 CVET brenda, ističući prirodan sastav čaja u promotivnoj kampanji.

Više o projektu
Ljubljanske mlekarne_alpsko mleko

Ljubljanske mlekarne: Alpski lončići za sve

Za Ljubljanske mlekarne razvili smo komunikaciju i promociju programa vjernosti putem nagradnih igara, istovremeno provodeći aktivnosti za promociju nove linije proizvoda Alpsko - puni i kremasti.

Više o projektu
Dizajn_drožnik_Žito

Žito: Po okusu razuma i srca

Povodom lansiranja nove marke kruha Drožnik, osmislili smo komunikacijsku kampanju ističući prednosti proizvoda i pozicionirajući ga kao najukusniji izbor u kategoriji kruha s kvascem.

Više o projektu
Komunikacija palenta_Zlato polje

Zlato polje: 50 godina palente

U sklopu proslave 50. godišnjice postojanja Zlato polje brenda, na suvremen način smo predstavili okus tradicije i vrijednosti brenda, odajući počast jelu koje su nam pripremale bake i majke.

Više o projektu

Podupiremo viziju svojih klijenata

S agencijom Vodik počeli smo surađivati ponajprije iz znatiželje. Kad smo napravili prvi projekt, svi smo rekli – Wow, to je to! Imaju vrlo kreativne ideje, mislim da idu ukorak s vremenom.

Rok Cankar_Podravka
Rok Cankar
Direktor marketinga za pekarstvo, Podravka
ČESTA PITANJA

Dizajn - FAQ

Koliko dugo treba čekati od narudžbe dizajna do pregleda?

Pri narudžbi dizajna utvrđujemo vremenski rok za pregled predložaka. Vrijeme za konceptualizaciju i izvedbu dizajna ovisi o složenosti narudžbe, ali uvijek nastojimo uklopiti vremenski rok za pregled dizajna u planirane rokove.

Nudite li i usluge stolnog izdavaštva (DTP)?
Ima li agencija iskustva s dizajnom obuhvatnih i grafički kompleksnih godišnjih izvješća tvrtki ili pripremom kompleksnih tiskovina (časopisi, katalozi…)?

Hoćemo li zajedno stvoriti nešto veliko?

Obratite nam se Obratite nam se
Započnimo projekat zajedno Započnimo projekat zajedno