
Žito: Po okusu razuma i srca
Kreativna konceptualizacija kampanje, digitalno oglašavanje, POS materiali.
Ljubljanske mlekarne, d. o. o.
kreativna konceptualizacija nagradne aktivnosti, slogan, dizajn POS materijala
Ljubljanske mlekarne vodeća je mljekara i najveći veletrgovac mlijekom i mliječnim proizvodima u Sloveniji. Cijelo vrijeme poslovanja slijede i stvaraju trendove na tržištu mlijeka i mliječnih proizvoda. Svoj uspjeh dokazuju pomno osmišljenim i uspješnim robnim markama, kao što su Alpsko mleko, Mu, Ego, Maxim premium i Jošt. Slovenski potrošači imaju posebno povjerenje u tvrtku, što dokazuje zadržavanje većinskoga tržišnog udjela tijekom duljeg razdoblja.
Pripremiti komunikaciju i nagradnu igru za program vjernosti tvrtke Ljubljanske mlekarne, kao i komunikaciju nove linije proizvoda Alpsko – puni i kremasti.
Sloganom „Skupljaj bodove za alpske lončiće“ jasno smo priopćili mehaniku aktivnosti koju smo izravno usmjerili na kupca i uključili ga u aktivnost. Kreativna konceptualizacija materijala pratila je koncept lončića u alpskom okružju. Mehanika nagradne igre temeljila se na ideji da potrošači skupljaju bodove na proizvodima Alpsko – puni i kremasti. Određeni broj skupljenih bodova mogli su zamijeniti za dar – lončić, zdjelicu ili visoki lončić.
Pripremili smo cjelokupnu komunikaciju na prodajnom mjestu: wobblere, dividere, podnu naljepnicu i totem te kreativnu konceptualizaciju dodatnih izloženih proizvoda u obliku Alpskih kutaka. Darovi su podijeljeni još prije kraja aktivnosti. Aktivnost Skupljaj bodove za alpske lončiće bila je vrlo uspješna jer su lončići pošli podijeljeni prije završetka akcije. Morali smo naručiti dodatnu količinu da bi ih dobili svi sudionici.