Pripovijedanje priča i uplitanje

Komunikacija

Jasna, ciljana i kreativna komunikacija

Iz iskustva znamo da učinkovita komunikacija otvara mnoga vrata. Da bi otvorila što veći broj, treba joj pristupiti promišljeno, cjelovito i strukturirano. Ovdje smo da vam pomognemo prepoznati izazove, osmisliti vjerodostojne poruke i odabrati odgovarajuće komunikacijske kanale za vaše ciljane skupine.

Nebo nije granica

Uspješni projekti grade se na čvrstim temeljima

Svrha

Da biste došli do cilja, najprije morate znati kamo idete. Prije nego što počnemo s poslom, uvijek utvrđujemo ključne izazove na koje moramo odgovoriti da bi projekt bio uspješan.

Ciljanost

Na početku svakog projekta postavljamo razumne, ostvarive i mjerljive ciljeve u suradnji s naručiteljem jer jedino tako možemo procijeniti uspješnost nakon završetka projekta.

Analitičnost

Prethodna analiza tržišta, konkurencije i ciljanih skupina temelj je svake učinkovite komunikacijske strategije. Pritom uvijek vodimo brigu o relevantnosti, prikladnom opsegu i točnosti istraživanja .

Mjerljivost

Na svakom koraku projekta nastojimo prikupiti što više relevantnih podataka jer jedino tako možemo dugoročno osigurati prilagodbe i poboljšanja.

1.

Promišljena komunikacijska strategija ključ je uspjeha

Za dobru izvedbu nužan je dobar plan koji se temelji na preciznim ishodištima. Planiranje strategije počinje istraživanjem i analizom tržišta, nakon čega treba jasno utvrditi ciljeve. Zatim izazove promatramo iz ptičje perspektive i smišljamo strategiju koja jednim glasom odgovara na sva ključna pitanja i nudi smislene smjernice za razvoj komunikacije.

2.

Priznaju se samo učinkovite komunikacijske kampanje

Često se dogodi da se uloži mnogo vremena, sredstava i energije u pripremu komunikacijskih kampanja, a izvedba ne urodi željenim plodom. Da bismo to izbjegli, kampanja mora biti usklađena sa strategijom, a kreativnim pristupom jamčimo da je ciljana skupina neće samo primijetiti, nego i razumjeti te tako uspostaviti međusobni odnos s robnom markom.

Hartmann komunikacija_Vodik
3.

Vaša robna marka u pravim rukama

Ako želimo komunicirati učinkovito, moramo razumjeti sve ključne aspekte robne marke kojom upravljamo. Zato još prije početka projekta posvećujemo mnogo vremena upoznavanju naših naručitelja i izazova s kojima se suočavaju. Jedino tako možemo osmisliti odgovarajuću strategiju i osigurati dugoročan uspjeh robne marke.

Komunikacijska strategija_vodik
4.

Neka javnost prepozna vašu robnu marku u punom sjaju

Komunikacija s javnošću zahtijeva promišljen i taktičan pristup. Nužno je razumjeti javnost, poznavati zakonitosti učinkovite komunikacije i pobrinuti se da u svakom trenutku govorimo pravim glasom robne marke. Pobrinut ćemo se da se vaše poruke čuju, bilo da je riječ o promociji proizvoda, jačanju svijesti ili kriznoj komunikaciji.

Naše usluge i znanja

Višegodišnja iskustva s razvojem vodećih robnih marki omogućuju nam brzo i troškovno učinkovito pružanje široka raspona komunikacijskih usluga koje uvijek donose rezultate.
  • Istraživanje i analiza tržišta
  • Strategija komuniciranja
  • Koncept kreativnih tržišno-komunikacijskih kampanja
  • Izvedba komunikacijskih kampanja
  • Upravljanje i razvoj brendova
  • PR

Naš postupak za izvedbu komunikacijskih kampanja

1

»Kick-off« sastanak s naručiteljem

2

Analiza trenutačnog stanja i konkurencije

3

Zasnova strategije tržnega komuniciranja

4

Koncept osnovne komunikacijske strategije

5

Implementacija odobrenih kreativnih rješenja

6

Monitoring, evaluacija i izvješće o uspješnosti

Rad i ponos

Smišljamo suvremena rješenja za izazove budućnosti

Žito: Po okusu razuma i srca

Povodom lansiranja nove marke kruha Drožnik, osmislili smo komunikacijsku kampanju ističući prednosti proizvoda i pozicionirajući ga kao najukusniji izbor u kategoriji kruha s kvascem.

Više o projektu Više o projektu

Smišljamo suvremena rješenja za izazove budućnosti

Rad i ponos
Dizajn_drožnik_Žito

Žito: Po okusu razuma i srca

Povodom lansiranja nove marke kruha Drožnik, osmislili smo komunikacijsku kampanju ističući prednosti proizvoda i pozicionirajući ga kao najukusniji izbor u kategoriji kruha s kvascem.

Više o projektu

Lekarna Ljubljana: Redizajniran zmajić Malček

Zmajić Malček dugogodišnja je robna marka Ljekarne Ljubljana iza koje se kriju proizvodi za naše najmlađe. Naš je zadatak bio osvježiti izgled linije proizvoda.

Više o projektu
kreativna konceptualizacija

LPP: Furam za tebe

Kako predstaviti posao vozača autobusa mladima na "kul" način i time poboljšati ugled tog zanimanja te ih privući kao nove suradnike? Na to pitanje smo odgovorili nekonvencionalnim kreativnim rješenjem.

Više o projektu

Podupiremo viziju svojih klijenata

Sviđa mi se što agencija uvijek brzo reagira i prilagođava se našim potrebama.

Sanja Ivanović_Hartmann
Sanja Ivanović
Vodja marketinga, Paul Hartmann Slovenija

Mi imamo mnogo proizvoda namijenjenih malo starijoj generaciji, a ne najmlađima, ali to ne mora biti ograničenje, stoga smo, naravno, odlučili ostvariti bolju komunikaciju s mladima. Vodik je ovdje ponudio mnogo vrlo korisnih prijedloga.

Robert Terčelj - Schweizer_farmedica
Robert Terčelj - Schweizer
Direktor, Farmedica
ČESTA PITANJA

Komunikacijska agencija Vodik - FAQ

Koliko vam je kadar iskusan i stručan?

Mala smo agencija sa širokim arsenalom iskustva i znanja. Jezgru naše interne ekipe čine kompetentni suradnici s bogatim iskustvom u svojim zasebnim područjima. To dokazuju i brojne strukovne nagrade koje su osvojili tijekom karijere. Kalili su se u mnogim velikim agencijama, ali su na našu sreću zaključili da u Vodiku mogu još više razviti svoj kreativni potencijal. Ako projekt zahtijeva širok interdisciplinarni kadar, naš se tim nadopunjuje stalnim vanjskim suradnicima s kojima zajedno činimo tim koji je dorastao toliko zahtjevnim izazovima.

Zakupljujete li medijski prostor?

Hoćemo li zajedno stvoriti nešto veliko?

Obratite nam se Obratite nam se
Započnimo projekat zajedno Započnimo projekat zajedno