Komunikacija
Iz iskustva znamo da učinkovita komunikacija otvara mnoga vrata. Da bi otvorila što veći broj, treba joj pristupiti promišljeno, cjelovito i strukturirano. Ovdje smo da vam pomognemo prepoznati izazove, osmisliti vjerodostojne poruke i odabrati odgovarajuće komunikacijske kanale za vaše ciljane skupine.
Uspješni projekti grade se na čvrstim temeljima
Svrha
Da biste došli do cilja, najprije morate znati kamo idete. Prije nego što počnemo s poslom, uvijek utvrđujemo ključne izazove na koje moramo odgovoriti da bi projekt bio uspješan.
Ciljanost
Na početku svakog projekta postavljamo razumne, ostvarive i mjerljive ciljeve u suradnji s naručiteljem jer jedino tako možemo procijeniti uspješnost nakon završetka projekta.
Analitičnost
Prethodna analiza tržišta, konkurencije i ciljanih skupina temelj je svake učinkovite komunikacijske strategije. Pritom uvijek vodimo brigu o relevantnosti, prikladnom opsegu i točnosti istraživanja .
Mjerljivost
Na svakom koraku projekta nastojimo prikupiti što više relevantnih podataka jer jedino tako možemo dugoročno osigurati prilagodbe i poboljšanja.
Promišljena komunikacijska strategija ključ je uspjeha
Za dobru izvedbu nužan je dobar plan koji se temelji na preciznim ishodištima. Planiranje strategije počinje istraživanjem i analizom tržišta, nakon čega treba jasno utvrditi ciljeve. Zatim izazove promatramo iz ptičje perspektive i smišljamo strategiju koja jednim glasom odgovara na sva ključna pitanja i nudi smislene smjernice za razvoj komunikacije.
Priznaju se samo učinkovite komunikacijske kampanje
Često se dogodi da se uloži mnogo vremena, sredstava i energije u pripremu komunikacijskih kampanja, a izvedba ne urodi željenim plodom. Da bismo to izbjegli, kampanja mora biti usklađena sa strategijom, a kreativnim pristupom jamčimo da je ciljana skupina neće samo primijetiti, nego i razumjeti te tako uspostaviti međusobni odnos s robnom markom.
Vaša robna marka u pravim rukama
Ako želimo komunicirati učinkovito, moramo razumjeti sve ključne aspekte robne marke kojom upravljamo. Zato još prije početka projekta posvećujemo mnogo vremena upoznavanju naših naručitelja i izazova s kojima se suočavaju. Jedino tako možemo osmisliti odgovarajuću strategiju i osigurati dugoročan uspjeh robne marke.
Neka javnost prepozna vašu robnu marku u punom sjaju
Komunikacija s javnošću zahtijeva promišljen i taktičan pristup. Nužno je razumjeti javnost, poznavati zakonitosti učinkovite komunikacije i pobrinuti se da u svakom trenutku govorimo pravim glasom robne marke. Pobrinut ćemo se da se vaše poruke čuju, bilo da je riječ o promociji proizvoda, jačanju svijesti ili kriznoj komunikaciji.
Naše usluge i znanja
- Istraživanje i analiza tržišta
- Strategija komuniciranja
- Koncept kreativnih tržišno-komunikacijskih kampanja
- Izvedba komunikacijskih kampanja
- Upravljanje i razvoj brendova
- PR
Smišljamo suvremena rješenja za izazove budućnosti
Žito: Po okusu razuma i srca
Povodom lansiranja nove marke kruha Drožnik, osmislili smo komunikacijsku kampanju ističući prednosti proizvoda i pozicionirajući ga kao najukusniji izbor u kategoriji kruha s kvascem.
Podupiremo viziju svojih klijenata
Komunikacijska agencija Vodik - FAQ
Mala smo agencija sa širokim arsenalom iskustva i znanja. Jezgru naše interne ekipe čine kompetentni suradnici s bogatim iskustvom u svojim zasebnim područjima. To dokazuju i brojne strukovne nagrade koje su osvojili tijekom karijere. Kalili su se u mnogim velikim agencijama, ali su na našu sreću zaključili da u Vodiku mogu još više razviti svoj kreativni potencijal. Ako projekt zahtijeva širok interdisciplinarni kadar, naš se tim nadopunjuje stalnim vanjskim suradnicima s kojima zajedno činimo tim koji je dorastao toliko zahtjevnim izazovima.