Žito: Po okusu razuma i srca
Kreativna konceptualizacija kampanje, digitalno oglašavanje, POS materiali.
Ljubljanski potniški promet, d. o. o.
online video, društvene mreže, plakati, zasloni na autobusu, kreativna konceptualizacija, dizajn
Ljubljanski potniški promet, d. o. o.
online video, društvene mreže, plakati, zasloni na autobusu, kreativna konceptualizacija, dizajn
Javno poduzeće Ljubljanski potniški promet d.o.o. osigurava siguran, pouzdan i neometan javni prijevoz na području cijele Gradske općine Ljubljana i u šesnaest prigradskih općina.
Cilj je poduzeća omogućiti da autobus postane najbolja alternativa osobnom automobilu jer bi se tako uklonila osobna vozila iz urbanih okružja i osiguralo zdravo okružje i učinkovita mobilnost za buduće generacije.
Ljubljanski potniški promet htio je ponajprije mladima predstaviti posao vozača autobusa na „kul“ način i time povećati ugled radnog mjesta i istodobno ih privući kao nove suradnike. Zato smo za njih osmislili kreativnu konceptualizaciju na malo drukčiji način.
Za potrebe aktivnosti osmislili smo i slogan „Furam za tebe“ i dizajnirali materijale za komunikaciju na društvenim mrežama i zaslonima autobusa.
Snimili smo videozapis u kojemu glavnu ulogu Boštjana, vozača autobusa, igra Goran Hrvaćanin. A ima li boljeg izbora za tu ulogu od Gorana koji je u očima mladih „opaka faca“ jer je snimio brojne popularne humoristične videozapise, uključujući cjelovečernji film Pr’ Hostar. I u ovoj je ulozi ostao vjeran sebi i svojim humorističnim skečevima kojih ne manjka u videozapisu. Prikazuje što radno mjesto nudi, njegove prednosti i razloge zbog kojih je vozač autobusa „kul“ zanimanje.
Videozapis je na društvenim mrežama dobio hrpu pozitivnih reakcija. Projekt se nesumnjivo pokazao uspješnim jer je LPP u svoje redove privukao veći broj suradnika od očekivanoga.