Vidljivo i primjetno

Digitalno oglašavanje

Učinkovitost koja ostvaruje zavidne rezultate

Digitalno oglašavanje troškovno je učinkovito, mjerljivo i prilagodljivo te vam istodobno omogućuje da se svojim porukama obratite točno određenim ciljanima skupinama. To znači da se bez velikih ulaganja mogu nadmašiti zadani ciljevi i ostvariti iznenađujući rezultati jer može doprijeti do gotovo tri četvrtine Hrvata.

Znanje i iskustvo

Uspješni projekti grade se na čvrstim temeljima

Svrha

Prije nego što zavrnemo rukave, dobro razmislimo koje izazove moramo svladati da bismo ostvarili željeni ishod. Svaki projekt počinjemo jasnim planom i vizijom.

Ciljanost

Posebnu pozornost posvećujemo postavljanju realnih, mjerljivih i razumnih ciljeva. Pritom se oslanjamo na vlastito dugogodišnje iskustvo te uzimamo u obzir želje i ambicije naručitelja.

Usmjerenost

Svaki projekt ima dva ključna dionika – naručitelja i njegove kupce. Na svakom koraku vodimo brigu o tome da svima posvetimo nužnu pozornost jer jedino tako možemo ostvariti vrhunske rezultate.

Mjerljivost

Nikad ne radimo „naslijepo“ zbog čega se svi naši prijedlozi komunikacijskih rješenja mogu izmjeriti. Samo tako na svakom koraku možemo provjeriti učinkovitost i osigurati neprekidnu optimizaciju.

Analitika spletnega oglaševanja
1.

Istraživanje i analiza temelj su smjele strategije

Svaka strategija digitalnog oglašavanja kvalitetna je onoliko koliko je kvalitetna analiza stanja na tržištu koja joj prethodi. Temeljita istraživanja temelj su za izgradnju svih daljnjih komunikacijskih aktivnosti. Pritom se koristimo najsuvremenijim metodama i sredstvima za istraživanje, analizu i planiranje.

2.

S nama će vaši oglasi doprijeti do željene target grupe

Digitalnim oglašavanjem na platformama Google Ads i Facebook Ads svojim se porukama možete obratiti željenim ciljanim skupinama u pravom kontekstu i u pravom trenutku te tako ostvariti optimalne rezultate. Pomoći ćemo vam odabrati odgovarajući oblik oglasa i identificirati najrelevantnije kupce da biste što brže ostvarili svoje komunikacijske ciljeve na troškovno učinkovit način.

3.

Vaše društvene mreže u pravim rukama

Društvene mreže za sve su veći broj ljudi glavna veza sa svijetom. One su ključan izvor novosti i relevantnih informacija te prostor za komunikaciju s obitelji i prijateljima. Zbog toga su idealan medij za kreiranje čvrstih i dugotrajnih veza s ciljanom javnošću i potencijalnim partnerima. Naš pristup upravljanju društvenim mrežama temelji se na poznavanju atributa robne marke, uspostavljanju i održavanju bliskog kontakta te prilagodbi nastupa specifičnostima društvenih mreža.

4.

Sadržaj s porukom robne marke

Online komunikacija u mnogočemu se razlikuje od klasičnih pristupa oglašavanju. Moramo znati koji će sadržaji biti relevantni i zanimljivi korisnicima u danom trenutku i ponuditi ih na što jasniji, zabavniji i zanimljiviji način. Bez obzira na to je li riječ o obraćanju pratiteljima na društvenim mrežama ili online korisnicima na preglednicima – ne morate se brinuti jer ćemo se pobrinuti da vaša poruka zasigurno bude primijećena u moru ostalih informacija.

Naše usluge i znanja

Naši stručnjaci s dugogodišnjim iskustvom pomoći će vam odabrati najprikladnije online kanale i sredstva za ostvarenje optimalnih rezultata uz minimalno ulaganje.
  • Istraživanje, analiza
  • Digitalna strategija
  • Upravljanje društvenim mrežama
  • Kreiranje sadržaja
  • Influencer marketing
  • Newsletter
  • Google Ads
  • Facebook Ads
  • Obavještavanje i optimizacija

Naš postupak digitalnog oglašavanja

1

»Kick-off« sastanak s klijentom

2

Analiza trenutačnog stanja i konkurencije

3

Utvrđivanje digitalnih komunikacijskih kanala

4

Uspostavljanje mjerenja i oglašivačkih akcija

5

Optimizacija oglašivačkih akcija i obavještavanje

RAD I PONOS

Smišljamo suvremena rješenja za izazove budućnosti

Farmedica: Učinkovito digitalno oglašavanje

Za Farmedicu već neko vrijeme oglašavamo na društvenoj mreži Facebook sve robne marke koje tvrtka zastupa i oglase optimiziramo stalnim testiranjem učinka.

Više o projektu Više o projektu

Smišljamo suvremena rješenja za izazove budućnosti

RAD I PONOS

Farmedica: Učinkovito digitalno oglašavanje

Za Farmedicu već neko vrijeme oglašavamo na društvenoj mreži Facebook sve robne marke koje tvrtka zastupa i oglase optimiziramo stalnim testiranjem učinka.

Više o projektu
obnova web stranice_Vodik

Blaginja: Medicinski proizvodi na jednome mjestu

Osmislili smo i razvili modernu i korisniku prijateljsku online trgovinu za klijenta, omogućavajući izravno iznajmljivanje ili kupnju medicinskih pomagala putem integrirane aplikacije.

Više o projektu
Obnova web stranice

Hartmann: Idemo ususret zdravlju

Uspostavili smo napredni digitalni prodajni kanal, stekavši prednost nad konkurencijom i značajno jačajući prepoznatljivost Hartmann brenda na slovenskom i hrvatskom tržištu.

Više o projektu

Podupiremo viziju svojih klijenata

Strateškim i jasno definiranim digitalnim oglašavanjem uočavamo trend rasta prodaje.

Sanja Ivanović_Hartmann
Sanja Ivanović
Voditeljica marketinga, Paul Hartmann Adriatic d.o.o.

Razmišljaju i kako pristupiti, na koji način zapravo napraviti korak dalje.

Robert Terčelj - Schweizer_farmedica
Robert Terčelj - Schweizer
Direktor, Farmedica d.o.o.
ČESTA PITANJA

Digitalno oglašavanje - FAQ

Kako financijski procjenjujete svoje usluge?

Najprije se uspostavlja digitalno oglašavanje koje je uvijek fiksni trošak. Troškovi su varijabilno procijenjeni s obzirom na količinu oglasa, složenost reklamne kampanje te potreba i ciljeva naručitelja. Navedeni čimbenici koji utječu na financijsku sliku utvrđuju se digitalnom strategijom. Ona definira vremenski i sadržajno-konceptualni plan, kanale oglašavanja te frekvenciju i metodologiju mjerenja uspješnosti. Troškovi još uključuju mjesečnu optimizaciju oglašavanja i obavještavanje.

Čime potvrđujete stručnost u području digitalnog oglašavanja?
Kako utvrđujete koji nam online kanali najviše odgovaraju?

Hoćemo li zajedno stvoriti nešto veliko?

Obratite nam se Obratite nam se
Započnimo projekat zajedno Započnimo projekat zajedno