Reference
Web-stranice i online trgovine

Hartmann: Idemo ususret zdravlju

Paul HARTMANN

Naročnik:

Paul HARTMANN Adriatic, d. o. o., PAUL HARTMANN, d. o. o.

Elementi:

Kreativna konceptualizacija, koncept i razvoj online trgovine, digitalno oglašavanje, komunikacijska strategija, SEO optimizacija, zakup medijskog prostora, serija tiskanih i internetskih oglasa.

URL: hartmannplus.hr, hartmannplus.si

Naročnik:

Paul HARTMANN Adriatic, d. o. o., PAUL HARTMANN, d. o. o.

Elementi:

Kreativna konceptualizacija, koncept i razvoj online trgovine, digitalno oglašavanje, komunikacijska strategija, SEO optimizacija, zakup medijskog prostora, serija tiskanih i internetskih oglasa.

URL: hartmannplus.hr, hartmannplus.si

Hartmann je tvrtka s poviješću starijom više od 200 godina i bogatom tradicijom čija je glavna misija sažeta u sloganu „Idemo ususret zdravlju“ i koji svoju obvezu ispunjava svakog dana. Tvrtka je poznata po visokokvalitetnim i tradicionalnim medicinskim pomagalima iz područja inkontinencije, zbrinjavanja rana, zaštite sebe i okolice, dezinfekcije te nadzora temperature i krvnog tlaka.

Izazov

Uspostavljanje digitalnoga prodajnog kanala koji je korak ispred konkurencije i povećanje prepoznatljivosti robne marke Hartmann na slovenskome i hrvatskom tržištu te istodobno podizanje svijesti o važnosti zdravstvene skrbi i poboljšanja kvalitete života s pomoću sadržaja iz područja zdravlja.

Obnova web stranice
Obnova web stranice
Reference

Online trgovina

Na temelju analize i istraživanja ključnih tržišta uspostavili smo razvedenu strukturu online trgovine u skladu sa smjernicama SEO optimizacije.

Za potrebe slovenskoga i hrvatskog tržišta osmislili smo online trgovinu prilagođenu korisniku koja omogućuje jednostavnu i preglednu navigaciju ključnim stupovima tvrtke Hartmann na mobilnim uređajima i osobnom računalu.

Reference
Obnova web stranice

Dizajn

Pojednostavnjen minimalistički koncept dizajna usklađen je s cjelokupnim vizualnim identitetom tvrtke. Kreativno rješenje web-mjesta interaktivni je prikaz kategorija na slici ljudskog tijela na kojemu klikanjem po dijelovima tijela odabirete željene kategorije i proizvode.

Izrada web stranice prilagođene mobilnim uređajima
Internetska priča

Dodatne funkcionalnosti i sadržaji

Napredna online trgovina također nudi mogućnost narudžbe besplatnih uzoraka proizvoda za inkontinenciju te rubriku Pitajte liječnika u kojoj posjetitelji web-stranice mogu postaviti pitanje iz područja inkontinencije, zbrinjavanja rana, dijagnostike, zaštitne opreme, dezinfekcije ili o proizvodima tvrtke Hartmann.

Da bismo povećali prepoznatljivost robne marke Hartmann među ključnim ciljanim grupama (osobe koje traže rješenja iz područja zdravlja i potencijalni novi poslovni partneri), također smo ponudili sadržaje za podizanje svijesti, odnosno savjete iz područja zdravstvene skrbi i poboljšanja kvalitete zdravlja.

Internetska priča
Digitalno oglašavanje_HARTMANN
Vidljivo i primjetno

Prisutnost na društvenim mrežama

Za jačanje prepoznatljivosti i ugleda robne marke Hartmann izradili smo i komunikacijski plan objava za društvene mreže za oba tržišta.

Vidljivo i primjetno

Online oglasi

Važan dio oglašivačke strategije bila je izrada serije oglasa prema pojedinim kategorijama (inkontinencija, njega rana, dijagnostika, dezinfekcija i zaštita) te medijski zakup u tiskanim i digitalnim medijima u Sloveniji i internetskim medijima u Hrvatskoj.

Za povećanje prepoznatljivosti robne marke i interakcije s ključnim ciljnim skupinama pojedinih područja, uspostavili smo internetske oglašivačke kampanje putem platformi Google Ads i Facebook Ads, kojima jačamo svijest o prisutnosti robne marke s tradicijom na slovenskom i hrvatskom tržištu.

Izjava klijenta

Interaktivni prikaz područja omogućuje pregledniju i bržu navigaciju online trgovinom, a istodobno nudi sadržaj s dodanom vrijednošću kojim naši kupci mogu poboljšati kvalitetu svojeg zdravlja. Sretni smo što je tim agencije Vodik stručno i kreativno kreirao online trgovinu koja objedinjuje sve vrijednosti tvrtke HARTMANN.

Sandra Miladinovič
Marketing, Paul HARTMANN Adriatic d.o.o.
Započnimo projekat zajedno Započnimo projekat zajedno