Blaginja: Medicinski proizvodi na jednome mjestu
Koncept i razvoj online trgovine, digitalno oglašavanje, SEO optimizacija.
Paul HARTMANN Adriatic, d. o. o., PAUL HARTMANN, d. o. o.
Kreativna konceptualizacija, koncept i razvoj online trgovine, digitalno oglašavanje, komunikacijska strategija, SEO optimizacija, zakup medijskog prostora, serija tiskanih i internetskih oglasa.
Paul HARTMANN Adriatic, d. o. o., PAUL HARTMANN, d. o. o.
Kreativna konceptualizacija, koncept i razvoj online trgovine, digitalno oglašavanje, komunikacijska strategija, SEO optimizacija, zakup medijskog prostora, serija tiskanih i internetskih oglasa.
Hartmann je tvrtka s poviješću starijom više od 200 godina i bogatom tradicijom čija je glavna misija sažeta u sloganu „Idemo ususret zdravlju“ i koji svoju obvezu ispunjava svakog dana. Tvrtka je poznata po visokokvalitetnim i tradicionalnim medicinskim pomagalima iz područja inkontinencije, zbrinjavanja rana, zaštite sebe i okolice, dezinfekcije te nadzora temperature i krvnog tlaka.
Uspostavljanje digitalnoga prodajnog kanala koji je korak ispred konkurencije i povećanje prepoznatljivosti robne marke Hartmann na slovenskome i hrvatskom tržištu te istodobno podizanje svijesti o važnosti zdravstvene skrbi i poboljšanja kvalitete života s pomoću sadržaja iz područja zdravlja.
Na temelju analize i istraživanja ključnih tržišta uspostavili smo razvedenu strukturu online trgovine u skladu sa smjernicama SEO optimizacije.
Za potrebe slovenskoga i hrvatskog tržišta osmislili smo online trgovinu prilagođenu korisniku koja omogućuje jednostavnu i preglednu navigaciju ključnim stupovima tvrtke Hartmann na mobilnim uređajima i osobnom računalu.
Pojednostavnjen minimalistički koncept dizajna usklađen je s cjelokupnim vizualnim identitetom tvrtke. Kreativno rješenje web-mjesta interaktivni je prikaz kategorija na slici ljudskog tijela na kojemu klikanjem po dijelovima tijela odabirete željene kategorije i proizvode.
Napredna online trgovina također nudi mogućnost narudžbe besplatnih uzoraka proizvoda za inkontinenciju te rubriku Pitajte liječnika u kojoj posjetitelji web-stranice mogu postaviti pitanje iz područja inkontinencije, zbrinjavanja rana, dijagnostike, zaštitne opreme, dezinfekcije ili o proizvodima tvrtke Hartmann.
Da bismo povećali prepoznatljivost robne marke Hartmann među ključnim ciljanim grupama (osobe koje traže rješenja iz područja zdravlja i potencijalni novi poslovni partneri), također smo ponudili sadržaje za podizanje svijesti, odnosno savjete iz područja zdravstvene skrbi i poboljšanja kvalitete zdravlja.
Za jačanje prepoznatljivosti i ugleda robne marke Hartmann izradili smo i komunikacijski plan objava za društvene mreže za oba tržišta.
Važan dio oglašivačke strategije bila je izrada serije oglasa prema pojedinim kategorijama (inkontinencija, njega rana, dijagnostika, dezinfekcija i zaštita) te medijski zakup u tiskanim i digitalnim medijima u Sloveniji i internetskim medijima u Hrvatskoj.
Za povećanje prepoznatljivosti robne marke i interakcije s ključnim ciljnim skupinama pojedinih područja, uspostavili smo internetske oglašivačke kampanje putem platformi Google Ads i Facebook Ads, kojima jačamo svijest o prisutnosti robne marke s tradicijom na slovenskom i hrvatskom tržištu.