LPP: Furam za tebe
kreativna konceptualizacija kampanje, video, društvene mreže, dizajn.
Žito d.o.o.
kreativna konceptualizacija, POS materijali, oglasi za društvene mreže, video s izjavama kušača
Žito d.o.o.
kreativna konceptualizacija, POS materijali, oglasi za društvene mreže, video s izjavama kušača
Žitovi kruhovi već su više od šest desetljeća pojam slovenske pekarske tradicije, kvalitete i raznolikosti. U skladu sa suvremenim trendovima koje diktira osviještenost potrošača i sklonost zdravom životu tvrtka Žito razvila je nov kruh od kiselog tijesta, drožnik, koji su potrošači ocijenili najboljim kruhom od kiselog tijesta.
Kreativna konceptualizacija nosećeg motiva kampanje, odnosno vizualni naglasak na karakterističnu sredinu kruha i istodobno predstavljanje mnogih prednosti „drožnika“, kruha od kiselog tijesta, u usporedbi s drugim takvim kruhovima.
Pri osmišljavanju nosećeg motiva bili su nadahnuti činjenicom da je „drožnik“ najbolji kruh u svakom smislu jer posjeduje racionalne, ali i emocionalne atribute, zbog čega zadovoljava potrebe onih koji kupuju razumno, kao i one koji kupuju srcem. Zato su prerezanu štrucu „drožnika“ prikazali kao dvije polovice mozga – lijevu, racionalnu, i desnu, emocionalnu. Pritom su u obliku dijagrama uz svaku polovicu naveli racionalne, odnosno emocionalne razloge za kupnju „drožnika“.
Rezultati istraživanja koje je provedeno među potrošačima pokazali su da je „drožnik” najbolji kruh od kiselog tijesta. Ovu prestižnu titulu istaknuli su i potkrijepili videozapisima s reakcijama potrošača tijekom kušanja „drožnika“. Od racionalnih do emocionalnih, jedni kupuju (više) srcem, drugi razumno, ali drožnik vole svi. U priču su suptilno ugradili prikaze kruha potkrijepljene komentarima potrošača i tako naglasili i fizičke atribute „drožnika“.