
Supernova: Časopis Superstyle
Kreativna konceptualizacija časopisa, dizajn, uređivanje.
Žito d. o. o.
kreativna konceptualizacija kampanje, dizajn, komunikacija, izravni marketing, PR sadržaji, oglašavanje
Robna marka Zlato polje od samog je početka sinonim za vrhunsku kvalitetu. Tradicija palente svojim okusom oduševljava generacije već pola stoljeća, zbog čega je tvrtka ŽITO odlučila obilježiti svoju zlatnu obljetnicu podsjećanjem svih kulinarskih entuzijasta na jelo koje su nam posluživale naše bake i mame.
Kako u povodu 50. obljetnice palente u sklopu robne marke Zlato polje na moderan način predstaviti okus tradicije i ključne vrijednosti robne marke te tako odati počast jelu koje su nam još posluživale naše bake i mame?
Komunikacijska strategija objedinjuje prepoznatljive elemente palente Zlato polje – logotip i ljestvicu boja cjelokupnoga vizualnog identiteta robne marke, jubilejski znak i ambalažu „50 godina palente“. Toplina slogana koji objedinjuje sve vrijednosti Zlatog polja zaokružuje komunikaciju u jednu cjelinu.
Strategija je obuhvatila konceptualizaciju PR sadržaja te izradu oglasa i bannera koji su distribuirani internetskim i tiskanim medijima. Ovakvim sadržajem osnažili smo ugled robne marke i podignuli svijest o tradiciji palente i njezinu prepoznatljivom okusu. Istodobno smo naglasili činjenicu kako palenta može biti dio uravnotežene prehrane jer sadržava djelotvorne hranjive tvari i prepoznata je kao dobar dodatak modernim prehrambenim dijetama.
U povodu pedesete obljetnice palente u prvi smo plan stavili okus tradicije i ključne vrijednosti robne marke Zlato polje. Palentu i jela koje pripremamo od nje mladim smo kulinarskim entuzijastima predstavili na moderan i kreativan način te smo istodobno htjeli podsjetiti naše mame, bake i djedove na tradicionalno jelo i jedinstven okus palente.
Zlatnožuta i kremasta palenta u trendu je već pola stoljeća. Slogan kampanje za njezinu pedesetu obljetnicu „Zlatna palenta oduševljava nas pedeset ljeta“ odražava vrijednosti Zlatog polja (prirodni sastojci, okus, tradicija i visoka kvaliteta) i u prvi plan stavlja prepoznatljivu zlatnožutu boju kukuruzne krupice.
Važan element povećanja prepoznatljivosti robne marke bila je distribucija knjižice recepata Stvarajmo sa zlatnom klasikom po kućanstvima diljem Slovenije.
Knjižica svojim kreativnim konceptom, sadržajem i dizajnom predstavlja ključne elemente vizualnog identiteta palente Zlato polje s pomoću kojih upoznajemo vrijednosti robne marke (okus, tradiciju i visoku kvalitetu). U njoj su prikupljeni domišljati i suvremeni recepti povezani s palentom koje je pripremio kulinarski stručnjak i bloger Sašo Šketa.