
Supernova: Časopis Superstyle
Kreativna konceptualizacija časopisa, dizajn, uređivanje.
Javni holding Ljubljana i javna poduzeća Energetika Ljubljana, Ljubljanski potniški promet, JP Vodovod-Kanalizacija Snaga, Žale i Ljubljanska parkirišča in tržnice
video u virtualnoj stvarnosti, PR, kreativni koncept, pisanje tekstova
Javni holding Ljubljana obuhvaća i strateški upravlja peterima javnim poduzećima koji djeluju unutar grada Ljubljane. Glavna načela holdinga i povezanih javnih poduzeća kojima smo se vodili pri dizajnu i donošenju svih odluka bili su održivost, podizanje svijesti i odgovorno gospodarenje svim prirodnim resursima. JHL posvećuje posebnu pozornost odgoju i podizanju svijesti kod mladih o odgovornom odnosu prema okolini. Ekološka prihvatljivost zajednički je nazivnik svih usluga i projekata javnih poduzeća.
Kako mladima na zanimljiv način predstaviti zajedničku odgovornost za kreiranje stvarnosti i time potaknuti njihovu suradnju u očuvanju kvalitetne životne sredine?
Kako bi Ljubljana izgledala da se o njoj ne brinemo? Kako biste se osjećali da hodate ulicama glavnoga grada punim smeća? Ova su nas pitanja vodila u osmišljavanju kreativnoga koncepta te smo došli do ideje da naprednom virtualnom videotehnologijom s VR naočalama predstavimo problematiku mladima.
Video gledatelju nudi dosad neviđeno i nedoživljeno iskustvo. Pogled kroz VR naočale vodi ga ulicama Ljubljane, gdje vidi i doživljava kakva je kvalitetna životna sredina o kojoj se brinu javna poduzeća i svi koji u njemu žive, rade ili ga posjećuju. Također može doživjeti kako bi bilo da se ne brinemo o okolišu. Gledajući video, gledatelj prvo doživljava neugodnu nestvarnost, a potom i lijepu stvarnost.
Virtualno-realni video od 360° Stvaramo stvarnost nedvojbeno je bio glavna atrakcija za mlade na Sajmu priroda i zdravlje.
U sklopu tradicionalnog Sajma priroda i zdravlje svake godine za Javni holding Ljubljana osmislimo i održavamo sajamsku izložbu u obliku prezentacije poduzeća i petero javnih poduzeća u sklopu JHL. Izložba svake godine ima drukčiji koncept i uključuje dječji kutak u kojemu se održavaju obrazovne radionice i didaktične igre za najmlađe. U sklopu sajma predstavili smo i virtualno-realni video od 360° koji je bio glavna atrakcija našega kutka.