Supernova: Časopis Superstyle
Kreativna konceptualizacija časopisa, dizajn, uređivanje.
Podravka, d. d., Žito, d. o. o.
1001 cvijet
kreativna konceptualizacija, dizajn, pisanje reklamnih tekstova, internetski i tiskani oglasi, stalak
Podravka, d. d., Žito, d. o. o.
1001 cvijet
kreativna konceptualizacija, dizajn, pisanje reklamnih tekstova, internetski i tiskani oglasi, stalak
Žito sa svojim portfeljem robnih marki pripada vodećim slovenskim tvrtkama u prehrambenoj industriji. Tvrtka se ponosi svojim mnogim priznatim robnim markama u koje ubrajamo i čajeve 1001 cvijet. Ponuda uključuje mnoge popularne proizvode u koje kupci imaju povjerenje već više od sedam desetljeća. Oni su niz godina u Žitu osmišljeni na temelju tradicije i golemog znanja zaposlenika.
Naručitelj je htio osvježiti vizualni identitet ambalaže čajeva COOL T robne marke 1001 CVIJET. Htjeli su promijeniti boju pozadine i povećati vizualni naglasak na okus, pri čemu je trebalo osmisliti promotivnu kampanji koja bi istaknula prirodne sastojke čaja i predstavila osvježenu ambalažu.
Ljeto, vrućina, priroda, osvježavanje hladnim napitkom u hladu … to nam je poslužilo kao nadahnuće za koncept ambalaže čajeva COOL T.
Iako je riječ o ledenim čajevima, ipak nismo htjeli da sama ambalaža izgleda previše hladno. Kao boju pozadine odabrali smo intenzivniju nijansu plave. Izmijenili smo kompoziciju bilja i voća kako bi pojedinačni okusi čaja došli do izražaja. Pri dizajnu uzeli smo u obzir usklađenost čajeva s osvježenom linijom. Uz osvježavanje dvaju okusa dizajnirali smo i ambalažu za nov okus Zeleni čaj i sporiš.
Uzimajući u obzir ambalažu, osmislili smo internetske i tiskane oglase s novim sloganom „Osvježite ljeto čašom prirode“, koji poručuje da se možete osvježiti čajevima COOL T tijekom vrućih ljetnih dana i da sadržava isključivo prirodne sastojke bez dodatka šećera. Pripremili smo i promotivne materijale – čaše, majice i prodajne stalke.