Reference
Komunikacija

Ljubljanske mlekarne: Alpski lončići za sve

Alpsko mleko

Naročnik:

Ljubljanske mlekarne, d. o. o.

Elementi:

kreativna konceptualizacija nagradne aktivnosti, slogan, dizajn POS materijala

Kreativno izlaganje u trgovini

Naročnik:

Ljubljanske mlekarne, d. o. o.

Elementi:

kreativna konceptualizacija nagradne aktivnosti, slogan, dizajn POS materijala

Ljubljanske mlekarne vodeća je mljekara i najveći veletrgovac mlijekom i mliječnim proizvodima u Sloveniji. Cijelo vrijeme poslovanja slijede i stvaraju trendove na tržištu mlijeka i mliječnih proizvoda. Svoj uspjeh dokazuju pomno osmišljenim i uspješnim robnim markama, kao što su Alpsko mleko, Mu, Ego, Maxim premium i Jošt. Slovenski potrošači imaju posebno povjerenje u tvrtku, što dokazuje zadržavanje većinskoga tržišnog udjela tijekom duljeg razdoblja.

Izazov

Pripremiti komunikaciju i nagradnu igru za program vjernosti tvrtke Ljubljanske mlekarne, kao i komunikaciju nove linije proizvoda Alpsko – puni i kremasti.

Nagradna igra Ljubljanske mlekarne
mlijeko, mlijeko, mlijeko

Nagradna igra i slogan akcije

Sloganom „Skupljaj bodove za alpske lončiće“ jasno smo priopćili mehaniku aktivnosti koju smo izravno usmjerili na kupca i uključili ga u aktivnost. Kreativna konceptualizacija materijala pratila je koncept lončića u alpskom okružju. Mehanika nagradne igre temeljila se na ideji da potrošači skupljaju bodove na proizvodima Alpsko – puni i kremasti. Određeni broj skupljenih bodova mogli su zamijeniti za dar – lončić, zdjelicu ili visoki lončić.

mlijeko, mlijeko, mlijeko

POS materijali i Alpski kutci

Pripremili smo cjelokupnu komunikaciju na prodajnom mjestu: wobblere, dividere, podnu naljepnicu i totem te kreativnu konceptualizaciju dodatnih izloženih proizvoda u obliku Alpskih kutaka. Darovi su podijeljeni još prije kraja aktivnosti. Aktivnost Skupljaj bodove za alpske lončiće bila je vrlo uspješna jer su lončići pošli podijeljeni prije završetka akcije. Morali smo naručiti dodatnu količinu da bi ih dobili svi sudionici.

Izjava klijenta

Akcija Skupljaj bodove za alpske lončiće bila je vrlo uspješna jer su lončići bili rasprodani prije njezina kraja. Čak smo ih morali i naručiti kako bi ih svi sudionici dobili.

Alenka Bernetič
Voditeljica trade marketinga, Ljubljanske mlekarne d.o.o.
Započnimo projekat zajedno Započnimo projekat zajedno