Reference
Događaji

Merck: Uvijek radoznali

Merck Slovenija i Hrvatska

Naručitelj:

Merck Slovenija i Hrvatska

Elementi:

kreativna konceptualizacija, organizacija i izvedba događaja, dizajn

Merck_organizacija događaja_Vodik

Naručitelj:

Merck Slovenija i Hrvatska

Elementi:

kreativna konceptualizacija, organizacija i izvedba događaja, dizajn

Merck je međunarodna znanstvena i tehnološka tvrtka koja otkriva i razvija jedinstveno znanje u zdravstvu i pri novim proizvodima u području kemije i biofarmacije. Već su 350 godina posvećeni otkrivanju različitih načina za poboljšanje života drugih.

Izazov

Osmisliti i organizirati svečanu proslavu za njihove zaposlenike i poslovne partnere na Fužinskom dvorcu u Sloveniji i u muzeju Mimara u Hrvatskoj u povodu ove važne 350. obljetnice.

Merck_organizacija događaja_Vodik
Uplitanje i preplitanje

Kreativno polazište

Pri kreativnoj konceptualizaciji pošli smo od Merckova modela četiri dimenzija radoznalosti koji su razvili s vodećim stručnjakom za područje psihologije dobrobiti, radoznalosti, mentalne fleksibilnosti i društvenih odnosa, američkim profesorom Toddom Kashdanom. Prema njegovu istraživanju i tezi radoznalost se sastoji od želje za istraživanjem, otvorenosti drukčijim idejama, otpornosti na stres i kreativnosti u rješavanju problema.

Uplitanje i preplitanje

Središnja priča događaja – radoznalost

Na događaju smo pobudili radoznalost uzvanika skrivenim zidom s otvorom kroz koji su pogledali što se krije u njemu, pozvonili na zvonce i čekali što će se dogoditi. Na kraju su rukom posegnuli u skriveni otvor i dočekalo ih je iznenađenje.

Voditeljica je zatim odabrane goste provela kroz četiri dimenzije radoznalosti koja je uvijek bila i bit će ključna pokretačka sila napretka i razvoja tvrtke Merck.

Prva je dimenzija kreativnost koja je itekako važna za osnivača obiteljske tvrtke Merck Friedricha Jacoba Mercka, koji je posjetio goste (odnosno prerušeni glumac Matjaž Marinč) i proveo ih kroz bogatu povijest tvrtke koja seže u 1668. godinu.

Drugu dimenziju radoznalosti – otpornost na stres – prikazala je plesačica svojim nastupom.

Gostujuća pjevačica pjevanjem je dočarala treću dimenziju radoznalosti – otvorenost.

Četvrtu dimenziju radoznalosti – želju za istraživanjem – gosti su iskusili kulinarskim doživljajem kušanja i istraživanja neobičnih kombinacija koje je pripremio catering.

Izjava klijenta

U suradnji s Vodikom uspješno smo organizirali izvrsne događaje; kako interne tako i one namijenjene našim kupcima.
Vodik uvijek ima pregršt dobrih ideja, brzo reagiraju, pouzdani su i mogu reći da je moja suradnja s njima bila korektna i uspješna!

Helena Janežič
Voditeljica poslovne jedinice Onkologija, podjetje Merck
Započnimo projekat zajedno Započnimo projekat zajedno