Hartmann: Već 20 godina u Sloveniji
Kreativna konceptualizacija i izvedba događaja, dizajn, PR, videozapis.
Merck Slovenija i Hrvatska
kreativna konceptualizacija, organizacija i izvedba događaja, dizajn
Merck Slovenija i Hrvatska
kreativna konceptualizacija, organizacija i izvedba događaja, dizajn
Merck je međunarodna znanstvena i tehnološka tvrtka koja otkriva i razvija jedinstveno znanje u zdravstvu i pri novim proizvodima u području kemije i biofarmacije. Već su 350 godina posvećeni otkrivanju različitih načina za poboljšanje života drugih.
Osmisliti i organizirati svečanu proslavu za njihove zaposlenike i poslovne partnere na Fužinskom dvorcu u Sloveniji i u muzeju Mimara u Hrvatskoj u povodu ove važne 350. obljetnice.
Pri kreativnoj konceptualizaciji pošli smo od Merckova modela četiri dimenzija radoznalosti koji su razvili s vodećim stručnjakom za područje psihologije dobrobiti, radoznalosti, mentalne fleksibilnosti i društvenih odnosa, američkim profesorom Toddom Kashdanom. Prema njegovu istraživanju i tezi radoznalost se sastoji od želje za istraživanjem, otvorenosti drukčijim idejama, otpornosti na stres i kreativnosti u rješavanju problema.
Na događaju smo pobudili radoznalost uzvanika skrivenim zidom s otvorom kroz koji su pogledali što se krije u njemu, pozvonili na zvonce i čekali što će se dogoditi. Na kraju su rukom posegnuli u skriveni otvor i dočekalo ih je iznenađenje.
Voditeljica je zatim odabrane goste provela kroz četiri dimenzije radoznalosti koja je uvijek bila i bit će ključna pokretačka sila napretka i razvoja tvrtke Merck.
Prva je dimenzija kreativnost koja je itekako važna za osnivača obiteljske tvrtke Merck Friedricha Jacoba Mercka, koji je posjetio goste (odnosno prerušeni glumac Matjaž Marinč) i proveo ih kroz bogatu povijest tvrtke koja seže u 1668. godinu.
Drugu dimenziju radoznalosti – otpornost na stres – prikazala je plesačica svojim nastupom.
Gostujuća pjevačica pjevanjem je dočarala treću dimenziju radoznalosti – otvorenost.
Četvrtu dimenziju radoznalosti – želju za istraživanjem – gosti su iskusili kulinarskim doživljajem kušanja i istraživanja neobičnih kombinacija koje je pripremio catering.